معبرسایبری میرزا حسن

تاریخ: پنجشنبه 26 مرداد 1391 ساعت: 5:49 ب.ظ بازدید: 253 نویسنده: میرزا حسن


من طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم که اکنون، این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می‌کند.
من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن،‌به هم بپیوندند، و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم.

امام خمینی(ره)

«روز قدس را گرامي بداريد و آن را گرامي بشماريد»
«خودتان را براي راهپيمايي روز قدس آماده کنيد، آن هم صحنه عظيمي است براي اينکه همه بدانند که ملت ايران در صحنه است، بيدار است، پابرجاست و از هيچ قدرتي و از هيچ قلدري در سطح عالم، باک ندارد»
«مردم ايران به عنوان متوليان روز قدس، بايد کاري بکنند که براي ديگر ملت ها سرمشق شود؛ چون هر سال ملت هاي ديگر در گوشه و کنار، حتي در خود اروپا و جاهاي ديگر به تبع شما، روز قدس را گرامي مي دارند»
«روز قدس از روزهاي مهم و تعيين کننده است. سال هاي متمادي است که سعي مي شود مسئله قدس فراموش بشود. روز قدس درست تيري است به قلب اين توطئه، حرکتي است براي خنثي کردن اين توطئه خباثت آميزي که استکبار و صهيونيسم و طرفداران و همکارانشان دست به يکي کرده اند تا به کلي مسئله فلسطين را به دست فراموشي بسپارند»

امام خامنه ای (قلوبنا فداه)

****************************************************************

بیداری اسلامی،نوید بخش آزادی فلسطین

منتظر شما هستیم..............


روز-قدس،روز-اسلام روز-قدس،روز-اسلام روز-قدس،روز-اسلام روز-قدس،روز-اسلام روز-قدس،روز-اسلام امتیاز : 668 دیدگاه(1)

تاریخ: پنجشنبه 26 مرداد 1391 ساعت: 5:27 ب.ظ بازدید: 196 نویسنده: میرزا حسن

سعدى مى گويد:
بنى آدم اعضاى يكديگرند كه در آفرينش زيك گوهرند
چو عضوى به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
مرحوم حاج شيخ عبّاس قمى در سفينة البحار روايتى نقل مى فرمايد كه گويا اين شعر اقتباس از آن است.(1)
اگر كسى در امثال و حِكَم و اشعار تتّبع كند، مى تواند مجموعه ى بزرگى از آثار جمع آورى نمايد. در روايت اين مضمون آمده است كه:

 گاهى مؤمن به غصّه و اندوه مبتلا مى شود و سبب آن را نمى داند. سبب آن ابتلا مؤمن ديگرى است به بلايى در اقصى نقطه هاى عالم. و گاهى رفع بلا از او، موجب شادى مؤمنين ديگر است. و گاهى يك مؤمن موجب رحمت و بركات براى مؤمنين ديگر مى شود. آيا با اين همه بلاها كه براى مسلمانان به خصوص براى شيعه وارد مى شود، ما نبايد هيچ غم و اندوه داشته باشيم؟ آيا بايد بى تفاوت باشيم؟! يا بايد حال ما در نگرانى و ناراحتى مثل اين باشد كه بلا بر سر خود ما مى بارد؟! يكى از علايم آخرالزّمان و قيام و ظهور حضرت مهدى ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّريف ـ آن است كه: «عِنْدَ قَسْوَةِ الْقُلُوبِ» هنگام سنگدلى مردم. (2)

 در تمام موارد گذشته در توقيع شريف به نقل از حضرت حجّت ـ عجّل اللّه تعالى فرجه الشّريف ـ به اين صورت آمده است: «وَ ذلِكَ بَعْدَ طُولِ الاْءَمَدِ وَ قَسْوَةِ الْقُلوُبِ وَامْتِلاءِ الاْءَرْضِ جَوْرا.»؛ (ظهور بعد از گذشت زمان طولانى و سنگدل شدن مردم و پُر شدن زمين از ستم، خواهد بود.) در هر حال، با ما اتمام حجّت كرده اند كه اگر در اين زمان تكليف خود را بدانيم و بدان عمل نماييم، بايد از خوشحالى كلاهمان را به هوا بيندازيم، و در مواردى كه اصالت برائت جارى نيست ـ مثل موارد دِماء و اموال خطيره و اَعْراض، و اسلام و ضروريات دين ـ به احتياط عمل كنيم.

 

 

1. تا آن جا كه ما تفحّص كرده ايم، اين مضمون به صورتهاى مختلف در جوامع روايى آمده است، ولى در همه ى آنها سخن از مؤمنان است، نه همه ى انسانها و بنى آدم. بنابر اين، اين روايات بيانگر ارتباط روحى شديد ميان خصوص مؤمنان مى باشد، نه همه ى انسانها. ر.ك: اصول كافى، ج 2، ص 166؛ بحارالانوار، ج 20، ص 127؛ ج 58، ص 148 و 150؛ ج 71، ص 234، 268، 274، 277 و 280 ؛ مستدرك الوسائل، ج 12، ص 217 و 424.

2.ر.ك: بحارالانوار، ج 51، ص 163؛ ج 52، ص 151؛ ج 53، ص 318؛ احتجاج، ج 2، ص 478؛ اعلام الورى، ص 445؛ خرائج، ج 3، ص 1129؛ الصراط المستقيم، ج 2، ص 236؛ غيبة الطوسى، ص 395؛ و كمال الدّين، ج 2، ص 516.


همدردی-با-دیگران-در-کلام-آیت-الله-بهجت.. همدردی-با-دیگران-در-کلام-آیت-الله-بهجت.. همدردی-با-دیگران-در-کلام-آیت-الله-بهجت.. همدردی-با-دیگران-در-کلام-آیت-الله-بهجت.. همدردی-با-دیگران-در-کلام-آیت-الله-بهجت.. امتیاز : 565 دیدگاه(0)

تاریخ: پنجشنبه 26 مرداد 1391 ساعت: 5:24 ب.ظ بازدید: 242 نویسنده: میرزا حسن

علمای اهل سنت استان های بوشهر و گلستان با صدور اطلاعیه هایی ضمن تاکید بر وحدت مسلمین اعلام کردند: مسلمانان در ایران با اتحاد و برادری به استقبال عید سعید فطر می روند.

به گزارش مهر، در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، ستاد استهلال اهل سنت در استان های بوشهر و گلستان با صدور اطلاعیه ای اعلام کردند «اهل سنت این دو استان در برگزاری مراسم های مرتبط با این عید بزرگ مذهبی با دیگر مردم ایران همراه و هم صدا خواهند بود.»


«ستاد استهلال اهل سنت استان بوشهر» در اطلاعیه خود با اعلام این مطلب که «در اعلام عید سعید فطر، هم صدا و هماهنگ با حکم ولی فقیه خواهیم بود»، گفت: «ستاد استهلال اهل سنت استان بوشهر و هیأت پاسخگویی به مسائل شرعی شورای روحانیت اهل سنت این استان، جهت ایجاد وحدت میان جامعه اسلامی و دوری از تشتت و دو دستگی میان مسلمین و ناکام سازی دشمنان اسلام، در اعلام عید سعید فطر، هم صدا و هماهنگ با حکم ولی فقیه خواهد بود و خود را پیرو و تابع حکم حاکم اسلامی و ولی فقیه می داند.»
در ادامه این بیانیه آمده است: « اهل سنت گاهی در سال های گذشته به جهت نزدیکی مرزی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و سنخیت مذهبی با مردم این کشورها، مطابق با اعلام عید فطر از ناحیه آنان، عید می گرفتند و این امر دستاویز دشمنان اسلام قرار می گرفت و ایجاد تفرقه می نمود، اما چند سالی است که بحمدالله جامعه اهل سنت استان هماهنگ و هم صدا با برادران تشیع در اعلام عید و به تبعیت از حکم ولایت فقیه اعلام عید می نمایند که این امر موجب وحدت و انسجام بیشتر میان برادران اهل سنت و تشیع و ناکامی دشمنان اسلام و مسلمین خواهد شد.»


در همین زمینه شیخ محمد جمالی رئیس ستاد استهلال اهل سنت استان بوشهر و امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: «بر طبق نظر مجتهدین، اعلام عید و یا شروع ماه مبارک رمضان از طرف کشورهای حاشیه خلیج فارس، برای ما ارجحیت نداشته و رأی و حکم ولی امر مسلمین در این رابطه حجت بوده و تبعیت از آن لازم است.»
اهل سنت استان گلستان: عید فطر در ایران اسلامی یک روز واحد است
در آستانه حلول ماه شوال، ستاد استهلال اهل سنت استان گلستان نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «عید سعید فطر در ایران اسلامی روز واحدی است و شیعه و سنی با برادری و اتحاد این عید بزرگ را در کنار هم با مهربانی وصداقت جشن می گیرند.»


در این بیانیه که به امضای جمعی از روحانیون، علما و ائمه جمعه و مدرسین مدارس علوم دینی اهل سنت نیز رسیده، آمده است: «علی رغم همه مشترکات و هم اندیشی های دینی میان مسلمانان، اختلاف و تفرقه که بخش اعظم آن ناشی از  سیاست های تفرقه افکنانه قدرت های اسلام ستیز می باشد، یکی از بزرگ ترین مشکلات و گرفتاری های جهان اسلام است اما عید فطر فرصتی است که همه مسلمین با تمسک و تأسی به آن اختلافات را کنار گذاشته و جشنی بزرگ را در همه بلاد اسلامی برپا می دارند.»


در پایان این بیانیه آمده است: «تنها منبع رسمی و قابل اعتماد در اعلام روز عید فطر، دفتر مقام معظم رهبری است و در این استان هم این ستاد خود را ملزم به تبعیت از حاکمیت شرع می داند.»

اهل-سنت-هم-با-ولایت..... اهل-سنت-هم-با-ولایت..... اهل-سنت-هم-با-ولایت..... اهل-سنت-هم-با-ولایت..... اهل-سنت-هم-با-ولایت..... امتیاز : 570 دیدگاه(0)

تاریخ: سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 11:51 ق.ظ بازدید: 401 نویسنده: میرزا حسن

حیف است که ماه رمضان بگذرد وما در آن توشه ای بر نگزینیم .

ازاینرو معبرسایبری میرزاحسن دستور العمل های ناب حضرت آیت الله العظمی بهجت(قدس سره) را در وبگاه خود قرار داده است.

التماس دعا

(متن دستور العمل ها را در ادامه مطلب بخوانید)↓


در-ماه-میمانی-خدا-میهمان-نکات-اولیائ-خدا-باشیم... در-ماه-میمانی-خدا-میهمان-نکات-اولیائ-خدا-باشیم... در-ماه-میمانی-خدا-میهمان-نکات-اولیائ-خدا-باشیم... در-ماه-میمانی-خدا-میهمان-نکات-اولیائ-خدا-باشیم... در-ماه-میمانی-خدا-میهمان-نکات-اولیائ-خدا-باشیم... امتیاز : 582 ادامه مطلب| دیدگاه(1)

تاریخ: سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت: 11:46 ق.ظ بازدید: 223 نویسنده: میرزا حسن
 آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی بعدازظهر دوشنبه در ادامه تفسیر سوره احزاب که در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد فرارسیدن رحلت حضرت خدیجه را تسلیت گفت و افزود: بعضی‌ها در مقایسه جایگاه زنان پیغمبر با هم دچار اشتباه هستند.

وی ادامه داد: بدون شک حضرت خدیجه کبری از برترین زنان پیغمبر بود و ویژگیهای داشت که هیچ کدام از زنان پیغمبر نداشتند.

این مرجع تقلید به افتخارات این بانوی بزرگ اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت خدیجه اولین زنی بود که به اسلام ایمان آورد و این افتخار را هیچ زنی از زنان پیامبر پیدا نکرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: دومین افتخار حضرت خدیجه این است که هر چه داشت در راه اسلام و پیغمبر هزینه کرد. حضرت خدیجه زن ثرونمندی بود که تمام هستی خودش را در راه اسلام و پیامبر گذاشت.

وی ادامه داد: حضرت خدیجه تنها زنی بود که در دوران طوفانی زندگی پیغمبر با ایشان بود و 25 سال با ناملایمتی و مشکلاتی که بر پیامبر اسلام روا می‌شد زندگی کرد.

وی افزود: 15 سال قبل از اسلام، پیامبر با مشکلات زیادی مواجه بود و 10 سال بعد از رسالت پیغمبر هم دوران طوفانی بود که حضرت خدیجه با پیغمبر همراهی کردند. در آن زمان دشمنان سنگ بر بدن پیغمبر می‌زدند و خدیجه شاهد بود و حتی بدن پیامبر را پانسمان می کرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه حضرت خدیجه اواخر عمرش سه سال در دره بی‌آب و علف به همراه پیامبر در محاصره بودند اظهار داشت: هیچ یک از زنان پیغمبر دوران طوفانی عمر ایشان را درک نکرده است اما خدیجه در مقابل همه اینها ایستادگی کرد. ایشان تنها زنی بود که پیغمبر بعد از وفاتش دائما یادش می‌کردند.

وی مهمترین امتیاز حضرت خدیجه نسبت به سایر زنان پیامبر را تداوم نسل پیامبر از حضرت فاطمه دانست و تاکید کرد: مهمترین نسل پیغمبر از فاطمه است و فاطمه هم از خدیجه کبری است. آیا این امتیاز از برترین امتیاز نیست که زنی مثل فاطمه در دامان خدیجه پرورش یافت؟ آیا می‌شود هیچ یک از زنان پیغمبر را با خدیجه کبری برابر دانست؟

مبارزه پیامبران با خرافات

آیت‌الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود در ادامه تفسیر سوره احزاب گفت: یکی از کارهای مهم انبیا و پیغمبران خدا مبارزه با خرافات بود، یعنی کارهای غیرعقلانی و غیرمنطقی که در میان امت‌ها رایج شده پیغمبران با آنها مخالفت می‌کردند که مهمترین آن خرافه بت پرستی بود که انسان اشرف مخلوقات خودش را با سنگ و چوبی که با دست خودش ساخته ذلیل کند و برای او فرزندش را قربانی کند.

وی با اشاره به اثرات سوء خرافات گفت: خرافات، عقل و منطق انسان را از کار می‌اندازد و این بزرگترین خطر برای انسان و جامعه انسانی است.

این مرجع تقلید تاکید کرد: خرافات، بسیاری از کارهای زشت و زننده و بد را در نظر انسان خوب جلوه می‌دهد، یعنی زشتی‌ها در سایه خرافات به صورت خوبی‌ها و نقاط قوت در می‌آید.

به گفته آیت‌الله مکارم شیرازی سرانجام خرافات، شرکت و بت شرسیت یا آلودگی به افکار شرک آلود است.

این استاد برجسته حوزه به چگونگی نفوذ خرافات در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از خرافاتی که در زمان جاهلیت، خاتم انبیاء با آن مبارزه کرد مسئله فال بد زدن بود.

وی عطسه را یکی دیگر از خرافات عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از خرافات در عصر و زمان ما هم وجود دارد و هنوز برخی‌ها معتقدند عطسه بد است، در حالی که روایت داریم عطسه از سوی خداست و انسان با آن نشاط پیدا می‌کند، بنابراین نباید عطسه مانع کار شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه برخی‌ها معتقدند عدد 13 نحس است تاکید کرد: می‌گویند در خارج از کشور شماره اتاق‌های هتل عدد 13 ندارد یا در برخی از پروازهای مهم صندلی شماره 13 ندارد.

پنج عامل بروز خرافات

این مرجع تقلید به بیان پنج عامل بروز خرافات اشاره کرد و گفت: اولین منشا خرافات، جهل به واقعیت‌هاست.

آیت‌الله مکارم شیرازی گریز از زیربار مسئولیت‌ها را دومین عامل بروز خرافات عنوان کرد و افزود: سوء استفاده شیادان یکی دیگر از عوامل بروز خرافات است و همیشه یک عده شیادان در گوشه و کنار هستند که با کار کم سودجویی می‌کنند.

وی اغفال مردم برای اهداف سیاسی را چهارمین عامل بروز خرافات عنوان کرد و افزود: گاهی مستکبران جهان می‌خواهند هدف سیاسی انجام دهند و سر مردم را به کاری بند کنند تا کار خودشان را انجام دهند.

این مرجع تقلید پناه بردن به اوهام و خیالات را از دیگر عوامل پیدایش خرافات دانست و با ذکر مثالی در این مورد گفت: به عنوان مثال در چهارشنبه سوری برخی‌ها خیال می‌کنند که اگر از روی آتش بپرند بیماری‌اشان برطرف می‌شود یا بختشان باز می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: انبیای الهی مرد عقل و منطق بودند و با خرافات مبارزه کردند تا بشر عقلانی فکر کند و به سوی واقعیت‌ها برود و گرفتار خرافات و بدبختی‌ها و اوهام نشود.

حضرت-خدیجه-برترین-زن-پیامبر.... حضرت-خدیجه-برترین-زن-پیامبر.... حضرت-خدیجه-برترین-زن-پیامبر.... حضرت-خدیجه-برترین-زن-پیامبر.... حضرت-خدیجه-برترین-زن-پیامبر.... امتیاز : 533 دیدگاه(0)

تاریخ: پنجشنبه 08 تیر 1391 ساعت: 12:03 ب.ظ بازدید: 1028 نویسنده: میرزا حسن

در این قسمت سخنان شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب (ره) از کتاب گناهان کبیره ، درباره حرمت استمناء آورده میشود :

 

دهم از گناهان کبیره ای که بر آن وعده عذاب داده شده استمناء است و آن بیرون کردن منی خود است از راه غیر طبیعی مانند مالیدن به دست یا سایر اعضاء خود یا به اعضاء دیگری غیر از همسر.

در آخر کتاب حدود جواهر می نویسد هرکس به دستش یا عضو دیگرش استمناء کند باید تعزیر شود چون کار حرامی بلکه کبیره ای را مرتکب شده است چنانچه از حضرت صادق (ع) از حکم آن می پرسند آن حضرت میفرماید : (( گناه بزرگی است که خداوند در قرآن مجید از آن نهی فرموده است و استمناء کننده مثل این است که به خودش نکاح کرده و اگر کسی را که چنین کاری می کند بشناسم با او هم خوراک نخواهم شد )) ، راوی حدیث می پرسد از کجای قرآن حکم آن فهمیده میشود ، فرمود : از آیه (( هرکس با غیر از همسر و کنیزش شهوتش را دفع کند ایشان تجاوزکارانند )) ، راوی پرسید گناه زنا بزرگتر است یا استمناء ؟ حضرت فرمود : استمناء گناه بزرگی است. { جواهر الاحکام کتاب الحدود المسئلة الثانیه من استمنی بیده او بغیرها من اعضائه عزر لانه فعل محرماً بل کبیرة ففی خبر احمد بن عیسی سئل الصادق (ع) عن الخضخضه فقال اثم عظیم قد نهی الله عنه فی کتابه و فاعله کنا کح نفسه ولو علمت بمن یفعله ما اکلت معه فقال السائل بین لی یا بن رسول الله (ص) من کتاب الله فیه فقال قول الله تعالی و من ابتغی وراء ذلک فاولئک هم العادون و هو فما وراء ذلک فقال الرجل ای اکبر الزنا اوهی فقال (ع) هو ذنب عظیم }

از امام (ع) حکم استمناء را می پرسند می فرمایند : از گناهان بزرگ و بسیار زشت است { فی الصحیح عن الخضخضة فقال من الفواحش } و از حکم کسی که با حیوانی جمع شود یا به وسیله مالیدن ، شهوتش را دفع کند، پرسیدند : فرمود : هرکس شهوت خود را به این وسیله و مانند آن دفع کند در حکم زنا کردن است یعنی با گناه زنا برابر می باشد { و فی الموثق فی الرجل ینکح البهیمة او ید لک فقال (ع) کل ما انزل الرجل مائه من هذا و شبهه زنا و المراد بحکمه اثما }  

حضرت صادق (ع) میفرمایند : سه دسته اند که خداوند با ایشان سخن نمی گوید و به نظر رحمت به ایشان نمی نگرد و پاکشان نفرموده و بر ایشان عذاب دردناکی است ، کسی که موی سفیدش را بکند ( تا نمایش دهد که جوانست ) و کسی که به وسیله عضو خودش شهوتش را خارج کند و کسی که با او لواط کرده شود { ثلثة لایکلمهم الله تعالی ولا ینظر الیهم ولا یزکیهم و لهم عذاب الیم الناتف شیبه و الناکح نفسه و المنکوح فی دبره }

رسول خدا (ص) میفرمایند : هرکس ، که با دست شهوتش را بیرون کند ملعون است. { قال (ص) ناکح الکف ملعون } ( نکاح مستدرک صفحه 570 )

صاحب جواهر میفرماید : مستفاد از ادله ، جواز استمناء با زوجه و کنیز است لکن اولی ترک آنست و در مسالک نیز قریب به همین را ذکر فرموده لکن طریق احتیاط ترک آنست.

شیوع استمناء

متاسفانه بواسطه مشکلات بی حد و حساب ازدواج و تجرد جوانان به قرار مسموع این مرض خانمان سوز و گناه کبیره شیوع فوق العاده پیدا کرده و دانسته یا ندانسته بسیاری از جوانان عزیز را به انواع و اقسام بیماریها مبتلا میسازد صرف نظر از عقوبتهای اُخروی که دارد وظیفه پدرها و مادرها است که فرزندان خود را آگاه کنند و مواظب جوانان خود باشند و همچنین در مرتبه دوم وظیفه دبیران و آموزگاران تعلیمات دینی و بهداشت است که جوانان را به عواقب وخیم روحی و جسمی این بلیه با خبر سازند.

در اینجا مقداری از مضرات استمناء را از کتاب (( ناتوانیهای جنسی )) که مجموعه ای از نوشته های متخصصین فن است را نقل می کنیم ( مجموعه ای از نوشته های دکتر استون ، دکتر کینسی ، دکتر هوفمان ، پرفسور گوسولن ، پرفسور باژه ، دکتر پودولسکی { کارشناسان امور جنسی } ) :

مضرات جسمی و روحی استمناء

این عمل مبتلایان را به ضعف قوای شهوانی دچار میکند ، جبون و بی حال بار می آیند ، شهامت و درستی از آنان سلب می شود چه بسا اشخاص هستند که در عنفوان جوانی در اثر مبتلا شدن به جلق (( استمناء )) چنان دچار ضعف قوای روحی و جسمی می شوند که معتادین به تریاک و شیره در مقابل آنا شیر نری به شمار می آیند ، عمل غیر طبیعی جنسی یعنی استمناء یا جلق از لحاظ روابط نزدیکی که با حواس پنجگانه دارد در درجه اول در چشم و گوش اثر می گذارد به دین معنی که ((دید)) چشم را ضعیف کرده و حس سامعه را نیز تا اندازه قابل توجهی از کار می اندازند ، مبتلایان به جلق مخصوصا آنهایی که از لحاظ جسمانی ضعیف می باشند غالبا مگسی جلو چشم خود می بینند که به شدت آنها را ناراحت می کند و حتی وقتی چشمهای خود را می بندند باز نمی توانند از آسیب مگس در امان باشند و چون این عمل هربار چندین دقیقه ادامه پیدا می کند چشمشان سیاهی رفته و دچار سرگیجه می شوند و به زمین می افتند همچنین به طور مداوم صدای ناهنجاری در گوش خود احساس می کنند که بسیار ناراحت کننده است علاوه بر اینها تحلیل رفتن قوای جسمانی و روحانی ، کم شدن خون ، پریدگی رنگ ، نقصان قوای حافظه ، لاغری ، ضعف و سستی زیاد از حد ، بی اشتهائی ، کج خلقی ، عصبانیت دوران سر و هزاران آفت دیگر از بیماریهائی است که گریبان مبتلایان به جلق ( استمناء ) را خواهد گرفت ، البته آنهایی که از لحاظ جسمی قوی هستند ممکن است قدری دیرتر به این بیماری دچار شوند ولی به هر حال عدم ابتلاء به آنها از محالات است و خواه ناخواه همه باید به چنین مصائبی گرفتار شوند.

از بدبختی های مبتلایان به جلق یکی این است که قوه اراده آنان به کلی مختل می گردد و لذا وقتی به عمل خود پی می برند آن قدر اراده ندارند که به ترک کردن آن اقدام نمایند پس اینکه می گوئیم استمناء از لحاظ روحی نیز قوای انسان را فرسوده می کند بی علت نیست.عمل استمناء علاوه بر مضار جسمی از لحاظ جنسی نیز شخص را فرسوده می کند یعنی غدد مترشحه داخلی را از کار می اندازد از جمله این غدد ، غده سازنده منی است که بر اثر جلق رفته رفته کوچک شده و به صورت نخودی در می آید و چون در آن صورت قادر به فعالیت و ساختن منی یا به قول عربها ( ماء الحیات ) یعنی آب زندگانی نیست شخص مبتلا برای همیشه از لذایذ جنسی محروم می گردد و اگر به این صورت از مردی نیفتاد به طور قطع به صورت دیگری مانند سرعت انزال ، کندی انزال ، سیلان منی ، عدم نعوظ ، نعوظ بی دوام و امثال اینها به ناتوانی جنسی مبتلا خواهد شد چه بسا دیده یا شنیده شده که جوانان معتاد به جلق در اندک مدتی دچار چنان حالتی گردیده که به جای ادرار خون از آنها خارج میشد.

باید دانست که اشخاصی که به این حالت دچار می شوند ولو در سنین جوانی باشند خطر مرگ در انتظار آنهاست زیرا بدون احساس شهوانی و بدون اینکه لذتی ببرند بلاانقطاع منی از آنها دفع می گردد و همین امر باعث می شود که در حین راه رفتن دفعتاً زمین بخورند و از هوش بروند.

سری به تیمارستان تهران بزنید از هر ده نفر دیوانه ای که در آنجا سکونت دارند نه نفر معتاد به جلق می باشند یعنی بر اثر ابتلاء به استمناء کارشان به جنون کشیده و به گوشه تیمارستان افتاده اند زیرا عمل مذموم و ناپسند جلق در قوای دماغی تاثیر زیادی دارد و وقتی قوای دماغی شخص مختل شد مسلم است که کارش به دیوانگی خواهد کشید بدون اغراق از هر ده نفر بیمار مسلولی که در آسایشگاه خوابیده اند چهار نفر به علت ابتلاء به جلق به این بیماری خطرناک دچار گردیده اند.اینها ادعا نیست بلکه حقیقتی است که علماء و دانشمندان با دهها سال تجربه به درک آن موفق شده اند. { ناتوانیهای جنسی صفحات 48 تا 52 }

دنیای امروز می گویند : خوب بخور ، در هیچ امری افراط نکن ، قوی باش تا بیمار نشوی ولی معتادین به جلق چون اشتهای خوب خوردن ندارند و در امور جنسی آن هم از راه غیر طبیعی افراط می کنند ناچار ضعیفند (( و چون ضعیف هستند برای ابتلاء به هر نوع بیماری مستعد می باشند ))

به کرات دیده شده که بعضی از مبتلایان بر اثر افراط در این عمل به یک نوع بیماری به نام جنون استمناء که شباهت زیادی به سادیسم دارد مبتلا می شوند و آن وقت حتی با دیدن سگ و گربه هم به فکر استمناء می افتند و بلافاصله مشغول عمل می شوند و چون هیچ مردی حتی پر شهوت ترین اشخاص نمی توانند بیش از پنج یا شش ماه از نیروی جنسی خود آن هم به صورتی که مورد بحث ما است بهره برداری کنند لذا قوای تناسلی آنان به کلی از کار می افتد و یا به وضع دلخراشی به آغوش مرگ پناه می برند. { ناتوانیهای جنسی صفحات 48 تا 52 }

ممکن است بعضی از اشخاص مبتلای به جلق که به علت قوی الجثه بودن و یا از لحاظ مبتدی بودن در این امر تا کنون بیمار نشده و به مضار عمل ناپسند خود پی نبرده باشند مطالبی را که ما در مضرات جلق نوشتیم اغراق پنداشته و با خود بگویند اگر اینطور است چرا ما تا کنون به این بیماری ها مبتلا نشده ایم ؟

در جواب این عده باید گفت اگر امروز مضار جلق گریبان شما را نگرفته علتش این است که قوی الجثه هستید و یا تازه شروع به کار کرده اید و الا چندی دیگر خواه نا خواه به سراغ شما نیز خواهد آمد وانگهی ما ادعا نکرده ایم که هرکس یک هفته مبادرت به استمناء کرد تمام بیماریها یکباره او را احاطه خواهند کرد زیرا حالات اندرونی در اشخاص فرق میکند مثلا ممکن است یک نفر که برای مدتی مبادرت به جلق کرد در وهله اول فقط به سستی اعصاب یا اختلال حس سامعه یا ضعیف شدن باصره یا سرگیجه مبتلا شود ولی بعداً سایر بیماریها یک یک به سراغ او بیایند.

پس جلق هم از نظر شرعی و هم از نظر عُرفی و به طور خلاصه من جمیع الجهات حرام و ناپسند است. . . . . ..

گناهان کبیره جلد 2 صفحه 355 الی 359

راههای پیشگیری این گناه در ادامه مطلب


گناهی-بزرگ.........!!!!!!!!!! گناهی-بزرگ.........!!!!!!!!!! گناهی-بزرگ.........!!!!!!!!!! گناهی-بزرگ.........!!!!!!!!!! گناهی-بزرگ.........!!!!!!!!!! امتیاز : 636 ادامه مطلب| دیدگاه(4)

آخرین مطالب

چهارشنبه 05 تیر 1392
پنجشنبه 13 تیر 1392
شنبه 08 تیر 1392
جمعه 07 تیر 1392
جمعه 07 تیر 1392
پنجشنبه 06 تیر 1392
چهارشنبه 05 تیر 1392
چهارشنبه 05 تیر 1392
پنجشنبه 13 تیر 1392
شنبه 12 اسفند 1391

مطالب محبوب

یکشنبه 15 بهمن 1391
جمعه 27 بهمن 1391
سه شنبه 26 مهر 1390
دوشنبه 22 اسفند 1390
شنبه 12 اسفند 1391

صفحات مطالب

نظرسنجی
کلا" معبر باشه یا نه؟؟؟؟



نتايج|| آرشیو نظرسنجی